Ga naar de hoofdinhoud

Veilige oversteek Amsterdamse weg

Van "Plaats je voorstel hier!"

Ga naar het project

De oversteek van het Koos Landwehrpark naar De Braak toe, is zeer onveilig. Die ligt precies in een bocht. Als er auto's geparkeerd staan, is er geen enkel zicht naar links en moeilijk naar rechts.

Aangezien hier veel mensen oversteken, ook ouderen en ouders met kinderen (de kinderopvang zit ook daar) stel ik voor een zebra met drempel te plaatsen zo'n 15 meter uit de bocht, links of rechts. Er wordt ook vrij hard gereden op dit stuk weg dus er zou ook een voor-waarschuwing/snelheidsbeperking voor automobilisten teogevoegd moeten, vermoed ik.

Ik ben benieuwd hoeveel ondersteuning dit idee krijgt!

Reacties

om te kunnen reageren.
Tijd om nog te stemmen:
78
dagen
14
uren
44
min

voorgesteld

Dit idee is voorgesteld

1 stem van de 100 vereiste stemmen
Totaal aantal likes: 1, totaal aantal dislikes: 0
. Log in om te reageren.

Delen

Geplaatst door

Tags

Mobiliteit

Locatie

Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq
Powered by Esri