Bedankt voor uw ingediende idee.
Het vergroenen van de rotondes boven de Beneluxbaan staan al op de planning om uitgevoerd te worden. Dit zal in het najaar van 2024 - begin 2025 gaan gebeuren.
Rotonde verfraaien - steen er uit, groen er in
Van "Groen moet je doen – tegel eruit, groen erin"
Ga naar het project

Boven de Beneluxbaan is een nieuwe rotonde gemaakt. Bij de herinrichting is geen groen geplant. Deze rotonde moet planten en bomen krijgen. Daarom stenen er uit en 'groen' er in! Bijvoorbeeld een aantal Japanse sierkersen in zuilvorm en altijd groene struiken er onder waar veel bijen op af komen (zie de struiken langs het Fietspad achter Baken)
Een andere beplanting kan natuurlijk ook.
Officiële updates
Laatste update: 6 juni 2024
Geplaatst op 6 juni 2024
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
Al gepland
Tags
Natuur en biodiversiteit
Duurzame ontwikkeling
Openbare ruimtes en gebouwen
Locatie
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq