Oprijdrempels bij invalideparkeerplaatsen achterkant action
Van "Stadshart: openbare ruimte"
Ga naar het project
Aan de achterkant bij de Action zijn er een stuk of zes tot acht en verderop nog een paar vlak bij de markt invalide parkeerplekken aan de kant van de stoep maar je kan er als rolstoeler en de mensen met rollators zelf niet op komen omdat er geen oprijstukjes zijn en je nu genoodzaakt bent om op de weg naar het dichtstbijzijnde oprijstukje te gaan aan het begin van de straat. De openbaar vervoers bussen en de auto's rijden daar erg snel en is erg onveilig(plaats daar maar eens drempels). We hebben het al vaker vermeld maar word niks mee gedaan. Plus het feit dat er wel beter opgelet kan worden want er staan daar zo vaak mensen die daar niet horen te staan maar gewoon scheit hebben. Ook stond er eens een keer een vrachtwagen op 4 plekken te lossen. Wij hebben bij dat bedrijf een melding gemaakt. We hopen gehoord te worden en fijn dat er wat aan de rode Steentjes gedaan word want de stoep is niet te doen in een rolstoel
