Meer horeca voor ontbijt en lunch
Van "Stadshart: winkelgebied"
Ga naar het project

In vergelijking met mijn eerdere woonplaatsen mis ik gezellige gelegenheden om met name te ontbijten, en ook om te lunchen, voor minder dan 10 euro per persoon.
Ik denk dan aan zaken als Barista Café, Yoghurt Barn en Bagels en Beans. Zaken waar je betaalbaar kan ontbijten en lunchen, waar ruimte is om met je laptop even te werken, en om af te spreken met vriendinnen.
Nu is er wel de Pain Quotidien en dat is leuk, maar ook vrij prijzig met veel nadruk op biologisch, en vaak zo druk dat er geen plek meer is - wat mij betreft geeft dat aan dat er ruimte is voor meer. Bij de zaken in het Vershart is er geen of amper plaats om te zitten. Dat Anne&Max binnenkort opent is een leuke toevoeging en nog meer aanbod zou helemaal aantrekkelijk zijn.
Meer horeca voor overdag zou voor mij een reden zijn om veel vaker naar het Stadshart te komen, gezellig ontbijten en lunchen buiten de deur met vriendinnen.
