Beste A. Musch,
Dank je wel voor jouw reactie. Jouw idee wordt verwerkt in de Gebiedsvisie Stadshart.
Meer groen
Van "Stadshart: openbare ruimte"
Ga naar het project
Amstelveen kenmerkt zich als stad door zijn mooie diverse parken en bos. Het is een groene stad waar in het stadshart helaas niets van te merken is. Het stenen plein is de zomer te heet, in de winter te winderig. Mooie hoge oude bomen en bankjes om in de avonden samen te komen en elkaar te ontmoeten. Geen rijtje rechte bomen om een groentax te halen, maar het gevoel van een overwegend groen plein, als een oase in het centrum, zoals de rest van Amstelveen dat ook uitademd.
Officiële updates
Laatste update: 22 april 2022
Geplaatst op 22 april 2022
Reacties(1)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Robert van Waning
Geplaatst door:Robert van Waning
4 jaar geleden
Meer groen is zeker een goed idee. Het plaatsen van hoge oude bomen kan helaas niet ivm de ondergrondse parkeergarage. Voor ' verticaal groen' is er wel veel plaats als de eigenaars van de gebouwen en woningen meewerken.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
aangenomen
Tags
Natuur en biodiversiteit
Ontwikkeling gemeenschap
