Ga naar de hoofdinhoud

Heempark achter The Mayor/Ouderkerkerlaan in ere herstellen

Van "Groen moet je doen – tegel eruit, groen erin"

Ga naar het project

Ooit toen KPMG nog onze achterbuurman was, was het heempark met het historische slootje meer dan twee keer zo breed en heerlijk vol met groen: bomen, struiken, bodembedekkers en walbegroeiing. Er is nu zo goed als niets van over en het uitzicht op een witte betonnen wand (van de kelder/parkeergarage) is uiterst deprimerend. Juist nu de breedte van de strook is gehalveerd, vraagt dat om een extra goede, volle en groene invulling, liefst met begroeiing van de witte wand. In plaats van zelf met zaailingen en jonge wilgenstekken in de weer te gaan, zou het fijn zijn als de gemeente dit stuk historie (slootje en grond/vml heempark) weer in volle glorie herstelt (ook als een stukje compensatie van ruim drie jaar vreselijke overlast gedurende vaak meer dan zes dagen per week.

Officiële updates

Laatste update: 6 juni 2024

Reacties(1)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Monique D.
Geplaatst door:Monique D.
2 jaar geleden
En graag meteen het pad beter afwateren.

    Delen

    Huidige status

    niet aangenomen