Heempark achter The Mayor/Ouderkerkerlaan in ere herstellen
Van "Groen moet je doen – tegel eruit, groen erin"
Ga naar het project
Ooit toen KPMG nog onze achterbuurman was, was het heempark met het historische slootje meer dan twee keer zo breed en heerlijk vol met groen: bomen, struiken, bodembedekkers en walbegroeiing. Er is nu zo goed als niets van over en het uitzicht op een witte betonnen wand (van de kelder/parkeergarage) is uiterst deprimerend. Juist nu de breedte van de strook is gehalveerd, vraagt dat om een extra goede, volle en groene invulling, liefst met begroeiing van de witte wand. In plaats van zelf met zaailingen en jonge wilgenstekken in de weer te gaan, zou het fijn zijn als de gemeente dit stuk historie (slootje en grond/vml heempark) weer in volle glorie herstelt (ook als een stukje compensatie van ruim drie jaar vreselijke overlast gedurende vaak meer dan zes dagen per week.
