Ga naar de hoofdinhoud

Grand Café (horeca)

Van "Denk mee over het Oude Dorp"

Ga naar het project

Ik zou graag een mooi grand café in het Oude dorp zien. Een grand café met allure waar je (buitenlandse) vrienden kunt uitnodigen en je er goed bij voelt. Het zou mooi zijn als dat aan de Poel zou kunnen liggen met een idee van een strandje en met goede parkeergelegenheid, goede verlichting in de avond en ook makkelijk toegankelijk voor minder validen. Ik hoop echt, dat hier in geïnvesteerd kan worden, want dat verdient een stad als Amstelveen.

Met vriendelijke groet,

Mw. R. M. Markesteijn

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

onbekende auteur op 31 augustus 2019

Huidige status

voorgesteld

Tags

Ontwikkeling gemeenschap