Ga naar de hoofdinhoud

Een Amstelveense Cornelis Schuytstraat: bloemenwinkel, kleine AH, marktje etc

Van "Denk mee over het Oude Dorp"

Ga naar het project

Het oude dorp is het nu nog jammer genoeg net niet. Maar... Het wordt steeds leuker en barst van de potentie.

Vloerkledenwinkel en overige winkels/bedrijven die niet smoelen aanpakken of met een vergoeding laten verhuizen. Zoals bijvoorbeeld snackbar Prinses, de schoonheidssalon, etc. In de plaats kan daarvoor een kleine AH komen, een mooie bloemenwinkel, bakker/delicatessenzaak. Nu kan je in het hele dorp nergens een boodschapje doen.

De horeca niet meer uitbreiden, het aanbod is groot en anders blijft het te eenzijdig. Een extra terrasje bij het pleintje zou wel heel gezellig staan.

Elke zaterdagochtend een kleine delicatessen markt op het pleintje organiseren met noten , iberische ham, chocolade of noem maar op. De ibizamarkt was een groot succes en kan in de zomer wel vaker terugkeren.

Het moet minimaal eenrichtingsverkeer worden, vrachtwagens rijden zichzelf vast en er wordt hard gereden. Het is vaak een chaos.

Dan tot slot nog wat extra groen aanbrengen, mooie straatnaambordjes en mooiere lantaarnpalen en het wordt een heerlijke dorpskern!

Reacties(1)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
De AH is 10 minuten lopen en de snackbar maakt een prima Kapsalon. Lekker laten zitten daar.

    Delen

    Geplaatst door

    Huidige status

    voorgesteld